måndag 26 november 2012

Fem dagars utmaning

Under fem dagar kommer jag lägga upp ALLT jag äter här på bloggen. Dels för att jag önskar att någon annan gjorde det så jag skulle kunna få se hur ni andra äter i bilder, (så joina mig gjärna), och dels för att jag hoppas att småätning och hets kommer minska när jag MÅSTE FOTOGRAFERA ALLT som stoppas i min mun.

Reglerna är enkla, mån-fre håller jag på. Varje kväll lägger jag upp bilder och kalorier på det jag ätit under dagen. Inget fusk, inget "jag lägger inte upp det här för att jag skäms".
Svart kaffe, lightläsk, vatten och te behöver ej läggas upp.

Någon som är på utmaningen?
Ni får såklar köra det fem andra dagar om ni vill, när det passar er liksom!

Har "anmält" sig;
smaal (tis-lör)
Matilda
nomyy (mån-fre)
Josefin
Annie (kör inte denna veckan)
Clara (tis-lör)
Estelle (tis-lör)
Allie (tis-lör)
Emilia
Melva



9 kommentarer:

  1. jag hänger gärna på men från och med imorgon :)

    SvaraRadera
  2. Jag är på! Äter dock frukost på psykiatrin onsdag och fredag, så det blir svårt att fotografera :)

    SvaraRadera
  3. Åh, jag skulle verkligen vilja vara med, men jag misstänker att det kan bli svårt just den här veckan då jag snart får mormor på besök. D: Skulle kunna delta ändå, visserligen, eller kanske kör någon liknande grej veckan efter.

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med. Jag börjar imorgon! :)

    SvaraRadera
  5. Jag är på, jag börjar imorgon :)

    SvaraRadera
  6. Vilken kul idé, jag är på från och med imorgon:)

    SvaraRadera
  7. Oh, det här måste jag köra! Riktigt bra utmaning, jag börjar idag hihi:)

    SvaraRadera